Bitter Sweet Memories

 

Thursday, November 16, 2006

Blog Template 3 Column

Assalamualaikum sekali lagi... Hmm... lama betul aku dok menyepi dari menulis sebarang cerita dan berita di blog hidup segan mati tak mau... dalam 2 minggu kebelakangan ni aku suka sangat test template orang untuk blog aku sendiri.. mula-mula aku masuk http://www.isnaini.com/blogger-templates/lonely aku suka gak 3 colum yg ni... tapi aku rasa nanti-nanti aku try lak..

Buat masa sekarang, aku pilih template yg ni ihsan dari http://www.templatepanic.com/article/3-column-blogger-template-lives-art .. Pas tu aku ubahsuai jadik warna biru daripada template asal yg merah terang benderang.. maklumlah aku kan suka warna biru. Dan aku tambah koleksi lagu serta warna backgroud serta gambar mula atas. Hahahaha... Daripada gambar pokok waktu petang senja, aku tukau jadik pokok berlatarbelakangkan awan-biru. Sejuk hati aku.

Sebelum ni aku pakai template blogger yg biru muda jer.. tapi agak plain sangat. So, ubah suai lagi. Diharap dengan pengubahsaian blog 3 column ni, maka aku rajinlah hendaknya mengupdate blog aku ni haa.. ni adalah untuk motivasi diri sendiri. Cerita Raya yg tahun 2005 dulu tak, aku tak ceritalah.. pasal aku pun dah lupa apa nak citer.. hahah.. sorila, aku syok sendiri.. peduli apa, bloag aku kan... hehehe...

ni dia ha hasilnya....

- DARI AKU UNTUK AKU --

posted by mofazha 6:20 AM

0 Comments:

Post a Comment

About Me:

Links:

Koleksi Lagu

Previous Posts:

Archives: