Bitter Sweet Memories

 

Friday, November 18, 2005

2005 Hari Raya Aidilfitri


2005, Hari Raya datang lagi.... Hari raya tahun ni jatuh pada Roman kalendar 3 November .... Tak macam tahun lepas (2004), tahun ni aku dan famili aku pulun raya sakan, especially famili aku la yg bertiga jumlahnya ini... Mana taknya tahun lepas, kesian kat wife aku... 2 hari sebelum Raya Posa aku dijangkiti demam denggi... nasib baik alhamdulillah bukan berdarah... aku discharge elok elok jer nak dekat malam sehari sebelum raya.. itupun dah discharge pun, aku dinasihatkan supaya duduk elok elok rehat kat rumah...
---------------------
So, raya posa tahun lepas tu dekat 2-3 minggu jugaklah aku hanya rest kat rumah di Kajang dan Kg. Baru... hanya melayan tetamu sedara mara yg hadir datang bertandang.... paksa le muka aku liftup menggambarkan cerianya aku... walau hati sedih maaaa tak dapat kemana-mana.. tuhan sajer yg tahu... RESPECT & HORMAT pada ISTERIku yg tanpa segan silu, tanpa rintihan penat lelah melayan beraya bersama-sama aku yg tak berapa sihat ni ha.... Maka tahun ni, raya datang lagi aku pulun habis habis.. kali pertama raya bertiga la katakan... Kat bawah ni aku ceritakan pengalaman raya aku ni ikut hari-hari tertentu... tak larat la nak cover semua... :) Nanti aku sambung balik... yer.. nak balik rumah.. bukak posa 6.... hehehhe.. 3 more days and counting... cam bebudak kecik jer aku ni... .. kan kan kan...








posted by mofazha 1:46 AM

0 Comments:

Post a Comment

About Me:

Links:

Koleksi Lagu

Previous Posts:

Archives: