Bitter Sweet Memories

 

Wednesday, September 06, 2006

Malaysia Merdeka


Hmm... aku kembali semula dalam alam pemblogan ini. Aku hiatus selama dekat setahun erk.. hmm.. lama gak tu... Terus bercerita pasal merdeka... Aku mulakan dengan benda bawah ini...



Anyway, itu iklan merdeka tahun lepas 2005. Yg tahun ni punya pun quite intersting - 'Kisah Anak Laut'. Merdekakah Malaysia dalam erti kata sebenar..? Hmm... susah woo mau jawab... Fizikalnya seperti bebas, rohaninya masih lagi terikat dengan filosofi era pra-merdeka dalam bentuk wadah baru.
Hmmm.. aku taknak lah citer berat dan panjang.. Baru kembali ke dunia blog, dah nak taip bende berat nak pikir.. nanti aku sambung balik la... Sekali ngan bakal qadha citer-citer yg tertangguh hampir setahun lamanya itu.
Hingga berjumpa lagi..

posted by mofazha 1:44 AM

0 Comments:

Post a Comment

About Me:

Links:

Koleksi Lagu

Previous Posts:

Archives: